Přednášející

Ivo Locatelli

Ivo Locatelli

Ivo Locatelli je absolventem Univerzity v Římě. Svou kariéru nastartoval v roce 1989 prací pro italskou obchodní asociaci, Confindustria, jako ekonomický výzkumník, zapojený do plánování programů italských regionů, hrazených z Evropských strukturálních fondů. Od roku 1992, kdy vstoupil do Evropské komise, pracoval také v Generálním ředitelství pro podniky a průmysl a v Generálním ředitelství pro Informační společnost a média. Pracoval v řadě oblastí, včetně regulace elektronických komunikací (byl zapojen do vyjednávání o reformním balíčku z roku 2009), mezinárodních vztahů a e-zdraví. V současné době je vedoucím týmu v jednotce inovací a eProcurementu Generálního ředitelství Evropské komise pro interní trh, průmysl, podniky a SME‘s, kde pracuje již od roku 2012.

Róbert Obmaščík

Róbert Obmaščík

Vystudoval Management a marketing na EF UMB Banská Bystrica. Již během studia pracoval v PR agentuře jako projektový manažer. V roce 1999, po skončení studia nastoupil do společnosti Molex jako asistent generálního ředitele pro společné podniky ve Východní Evropě. V roce 2002 přešel na pozici European Purchasing Coordinator. V roce 2005 odešel do společnosti Hengtler, kde působil do konce roku 2007 jako Material Manager a EE sourcing specialist. V letech 2008 až 2010 pracoval na pozici EMEA Sourcing Manager ve společnosti Reckitt Benckiser odkud přešel do společnosti Tatra na pozici ředitele nákupu, kde působil do roku 2011. V roce 2011 akceptoval nabídku společnosti Lenovo a stal se General procurement senior manager pro celý region EMEA. V roce 2013 přešel do společnosti Pall International, kde je vedoucím IPO-Internation evropského nákupního oddělení na pozici Strategic Sourcing Manager.

Michal Kristiňák

Michal Kristiňák

Právník, který má bohaté profesní zkušenosti z oblasti nákupu a logistiky. Stál u rozvoje nákupních a právních týmů energetických a gastronomických společností. V současnosti pracuje na pozici Procurement manager ve společnosti Amazon Fulfillment Slovakia.

Angus McIntosh

Angus McIntosh

Angus McIntosh má bohaté profesní zkušenosti z oblasti firemního nákupu. Kariéru odstartoval ve společnosti Mars začátkem devadesátých let, kde obstarával většinu zdrojů, včetně přímých materiálů, komodit a médií. V roce 2006 se stal výkonným prezidentem pro nákup ve společnosti Mars Petcare v Evropě a od roku 2013 zastával funkci globálního ředitele nákupu ve společnosti Beiersdorf (výrobce Nivea a dalších známých značek). V současnosti Angus pracuje jako nezávislý konzultant a pomáhá firmám zlepšit jejich strategické zdroje a vyjednávací schopnosti.

Timo Rantanen

Timo Rantanen

Timo je opravdovým odborníkem v oblasti finského i mezinárodního eProcurementu a zadávání veřejných zakázek - spoluvytvářel nově založenou jednotku finského státního centrálního zadávání veřejných zakázek a v roce 2005 se stal ředitelem vládního zadávání veřejných zakázek v oblasti informačních a komunikačních technologií. Od roku 2012 je zde odpovědný za vývoj eProcurementu. Je odborným poradcem pro public eProcurement v Chorvatsku, Gruzii, Řecku, Kosovu, Makedonii, Turecku a Tunisku prostřednictvím OECD, Světové banky a Evropské komise. Ve své domovské zemi, ve Finsku, je v současné době odpovědný za digitalizaci veřejných zakázek v ústřední vládě.

Tomáš Veit

Tomáš Veit

Na pozici Head of Procurement Western&Central Europe v jedné z největších pivovarnických skupin na světě zodpovídá za lokální týmy a nákupní aktivity ve vybraných evropských zemích. Jeho současná specializace tkví ve zvyšování efektivity lokálních operativních týmů včetně měření jejich výkonu, zavádění jednotné IT infrastruktury, rozvoj e-sourcingu a taktických spot-buy aktivit.

Steve Robinson

Steve Robinson

Steve Robinson je od roku 2005 vedoucím Veřejných zakázek Rady města Cardiff. V průběhu posledních deseti letech vytvořil z oblasti zadávání veřejných zakázek v městě Cardiff klíčového strategického partnera. Díky jeho silným vůdčím schopnostem dokázal vytvořit mnohokrát oceňovaný tým, který je považován za nositele dobré praxe. Ve volném čase je Steve vášnivým fotbalovým trenérem, nadějným surfařem a hlavním baskytaristou v heavymetalové skupině.

Dean Corbisiero

Dean Corbisiero

Dean Corbisiero je již 5 let důležitým členem týmu Veřejných zakázek Rady města Cardiff. Dean se v rámci působení v Radě věnuje implementaci eSourcingu a dalším klíčovým iniciativám vedoucím ke změně. Je zaníceným cestovatelem, milovníkem dobrého jídla a vína a talentovaným, i když poněkud excentrickým brankářem.

Dr. Ama Eyo

Dr. Ama Eyo

Programová ředitelka magisterského studia práva pro oblast zákona o zadávání veřejných zakázek na Univerzitě Bangor ve Walesu. Podílí se na výzkumu v Britsko-čínském výzkumném centru pro zákony o zadávání veřejných zakázek a současně v Africkém oddělení pro regulaci veřejných zakázek na Univerzitě Stellenbosch v Jižní Africe.

Jan Zahálka

Jan Zahálka

Právní expert re-medical s.r.o. se specializací na zdravotnictví, především na agendu úhrad a problematiku zdravotnických prostředků. Aktivně působí v oblasti veřejných zakázek, jejich elektronizace a využívání eAukcí v procesech hodnocení dodavatelských nabídek. Zabývá se i otázkami legislativy a v rámci poskytování poradenství zákonodárcům se mu již podařilo navrhnout a prosadit "drobnou uživatelskou novelizaci" zákona o veřejných zakázkách.

Zdeněk Pytlíček

Zdeněk Pytlíček

17 let se pohybuji v oblasti nákupu, od nákupčího po stratéga, od státní správy po soukromé společnosti. Posledních 10 let se zaměřuji na nákupní legislativu, procesy a systémy. Jednoduše řečeno mou doménou jsou veškeré činnosti nákupu, při kterých se „nenakupuje“, chcete-li, nevyjednává s dodavateli. Co mě na tom baví? Nekonečná různorodost nákupu a z toho vyplývající nekonečné možnosti hledání optimálních řešení.

Daša Paláková

Daša Paláková

V oblasti veřejných zakázek se pohybuje od roku 2006. Byla součástí implementace projektu Elektronického kontraktačního systému, který se svým týmem úspěšně zavedla do praxe. V současnosti působí jako ředitelka odboru veřejných zakázek na Ministerstvu vnitra SR a její tým je realizuje jak pro potřeby Ministerstva vnitra SR tak centrálně.

Miloš Olejník

Miloš Olejník

Prezentuje své zkušenosti dvacetileté praxe v nákupu nadnárodních firem, jako jsou IKEA, MAKRO, INNOGY a z dalších společností. Dnes pracuje na pozici Headquarter Procurement Leader ve společnosti HB Reavis. Je velkým propagátorem elektronického nákupu a dalších moderních nástrojů efektivního nakupování, stejně jako maximální transparentnosti v procesu výběrových řízení.

Zvonimir Jukić

Zvonimir Jukić

Pracuje jako vedoucí právně vzdělávacího oddělení v Národních novinách a současně je členem pracovní skupiny pro rozvoj elektronického publikování a e- tenderů. Jako člen pracovní skupiny krok za krokem budoval vývoj systému i legislativní stránku elektronického zadávání veřejných zakázek v Chorvatsku. V této oblasti zároveň působí jako školitel.

Jaroslav Kračún

Jaroslav Kračún

Vystudoval mezinárodní obchodní právo na univerzitách Sorbonne v Paříži a Roberta Schumana ve Štrasburgu, tato studia pak doplnil studijními pobyty v Anglii a Francii a postgraduálem na vysoké obchodní škole ESSEC v Paříži. Právnické zkušenosti a praxi získal jako koepicient v mezinárodní advokátní kanceláři Gide Loyrette Nouel v Praze. V Evropské komisi působí již od roku 2008, v současnosti na generálním ředitelství pro vnitřní trh, průmysl, podnikání a malé a střední podniky Evropské komise, kde se zabývá legislativou veřejných zakázek a jejich uplatňování v České a Slovenské republice. Mimo to se zabývá politikou inovací v oblasti zadávání veřejných zakázek.

Peter Kraljič

Peter Kraljič

Dr. Peter Kraljic je světově uznávaný autor nákupní matice, vizionář a propagátor category managementu. Nákupní matici vytvořil a představil poprvé v roce 1983 v časopise Harvard Business Review., nyní se jeho odkaz o strategii nákupu a vztahu s dodavateli používá ve všech světových publikacích o nákupu. Od roku 1982 působil jako ředitel McKinsey & Company v Düsseldorfu. Vystudoval Technickou univerzitu v Lublani, obdržel titul Ph.D. na Technické univerzitě v Hannoveru a titul MBA titul z INSEAD ve Francii.

Alena Ševčíková

Alena Ševčíková

Vedoucí oddělení nákupu a veřejných zakázek v Nemocnici Nové Město na Moravě. Má bohaté zkušenosti se zadáváním veřejných zakázek různého rozsahu i financovaných z fondů EU. Její specializací jsou veřejné zakázky investičního charakteru především na zdravotnické technologie a stavební práce s využitím eAukcí jako prostředků pro hodnocení nabídek.

Martin Zelinka

Martin Zelinka

V současnosti ředitel nákupu divize Power&Gas Česká republika ve společnosti Siemens, s.r.o. Je respektovaným odborníkem pro oblast centralizace nákupu a řízení projektů v oblasti zavádění nových nákupních nástrojů a procesů. Významný díl zkušeností načerpal v nákupních týmech energetické skupiny RWE.

Alena Vačkářová

Alena Vačkářová

Od roku 2002 pracuje v odboru investic města Olomouce. Právník se zkušeností v řešení majetkoprávních vztahů u investičních akcí a s odbornou praxí v oboru zadávání veřejných zakázek, dotační politiky, poskytování veřejné podpory, PPP projektů, projektů Phare a zadávacího řízení dle evropských směrnic.

Jaroslav Lexa

Jaroslav Lexa

Jeden ze zakladatelů slovenského APUeNu. Nenapravitelný optimista, který věří, že na Slovensku se dá nakupovat vtipně, zajímavě, a zároveň i hospodárně a v souladu se zákonem. Se svým týmem, to dokázal jako ředitel odboru veřejných zakázek na MPSVaR SR, kde za rok ušetřil více než 5 mil. EUR. Píše smlouvy, námitky, články, knihy a někdy dávno i blogoval. Jako školitel v oblasti veřejných zakázek na Slovensku, dokáže lidem vysvětlit, kde v zákoně se nachází zdravý selský rozum.

Mário Biňas

Mário Biňas

Ve společnostech GFK, Centire a Slovnaft nasbíral zkušenosti z oblasti pokročilé analytiky a controllingu. Problematice e-Procurementu se věnuje od roku 2013, kdy ve společnosti BILLA implementoval elektronický nákup. V roce 2016 založil společnost BM GROUP SK, která se zabývá elektronickým nákupem (e-Procurement) výhradně pro firemní klienty. Říká o sobě, že je hráč a velmi rád vypráví, proto na téma e-Procurementu i přednáší.

Jan Vašek

Jan Vašek

Patří ke špičkám oboru řízení nákupu a umí nabyté zkušenosti předávat studentům i praktikům. Studoval na Univerzitě Palackého, Harvardově univerzitě, univerzitě v Oxfordu a Cranfieldu. Praktické zkušenosti v nákupu získal ve společnosti Toyota, Inergy, Automotive Lighting a Swiss Krono. Je inspirujícím řečníkem a jeho workshopy doslova vtahují posluchače do problému.

Milan Kaplan

Milan Kaplan

Marketingový specialista, konzultant, vedoucí projektu PROEBIZ. Spoluautor knih Firemní nákup a e-aukce a Jak levněji a lépe nakupovat. E-bizové zkušenosti prezentuje na odborných konferencích v Česku, na Slovensku a v Polsku. V devadesátých letech založil firmu NAR, která se specializovala na implementaci marketingových procesů do průmyslových podniků. Na konci devadesátých let firma začala vyvíjet a prosazovat v praxi e-bizové technologie. To vedlo k tomu, že v prvních letech nového tisíciletí se NAR úzce specializoval na výběr dodavatelů formou eAukce a na elektronizaci nákupních procesů. Projekt dostal název PROEBIZ a v současnosti je nejrozšířenějším eAukčním prostředím a zdrojem eAukčního know-how v centrální Evropě.

Ondrej Jombík

Ondrej Jombík

Vedoucí úseku logistiky energetické společnosti ZSE a.s. Zodpovědně a kreativně vede strategický nákup, operativní nákup a skladovou službu s dopravou. Je členem EON Corporate supply Chain a Grid BAP, prosazuje maximální elektronizaci, transparentnost celého nákupního procesu a tvorbu kvalifikačních systémů pro dodavatele.

Ctirad Fischer

Ctirad Fischer

Absolvoval studium na VUT. Logistikou a nákupem spolu s doprovodnými službami, jako je Facility či Fleet Management, se zabývá téměř celou svou kariéru. Pracoval na různých manažerských postech, jak ve společnostech výrobního charakteru, například Celestica, tak utilitárního charakteru, jako je RWE, případně ryze obchodního charakteru ve společnostech Makro nebo Rexel. Jedním z působišť byla pozice Purchasing Director v Kooperativě, kde zajišťoval nákup, nákupní procesy, facility management a řízení projektů. Zkušenosti s řízením nákupních procesů, včetně zadávání veřejných zakázek, spojených se správou a provozem budov má i z pojišťovny VZP ČR. Aktuálně zastává pozici controlling&procurement managera ve společnosti zabývající se kompletním facility managementem - CENTRA.a.s.

Mateusz Borowiecki

Mateusz Borowiecki

Má více jak patnáctileté zkušenosti v mezinárodních projektech na poli vedení nákupů, konsultingu a sourcingu. Expert IT projektů: zavedení nákupního systému různých výrobců (Ivaul, Arib, easyRFX, NextBuy). Přednášející na několika nákupních konferencích a autor řady publikací na téma korporačních nákupů. Lektor na postgraduálních studiích v oblasti nákup na ALK ve Varšavě (Akademia Leona Koźmińskiego) a na VSB ve Vratislavi (Wyższa Szkoła Bankowa).

Will Beattie

Will Beattie

Will je generálním manažerem pro kontinentální Evropu v Chartered Institute of Procurement and Supply (neboli CIPS). Will je lídrem vyhledávání nových tržních příležitost a asistuje při zakládání nových poboček po celém světě. Je zodpovědný především za spolupráci s globálními, korporátními klienty na návrhu a vývoji řešení, která mají pomoci organizacím maximalizovat potenciál nákupu a dodavatelských řetězců, včetně rozvoje lidí a procesů. Je vášnivým obhájcem nákupní profese a zaměřuje se na rozvoj dovedností nákupních týmů.

Kateřina Koláčková

Kateřina Koláčková

Je ředitelkou společnosti OTIDEA, která se zabývá především problematikou veřejných zakázek a koncesí. Specializuje se na kompletní administraci zadávacího řízení, včetně publikační a přednáškové činnosti. Může se pochlubit úspěšnou realizací tendrů v řádech několika miliard korun.

Monika Weiss

Monika Weiss

Zkušená manažerka nákupu, která se od počátku své kariéry zabývá oblastí řízení nákupu a dodavatelského řetězce. Zároveň je osvědčeným lídrem transformačních projektů, zejména transformace nákupu a integrace nákupní činnosti a to pro 13 zemí v regionu střední a východní Evropy. Dnes pracuje jako vedoucí oddělení nákupu v British American Tobacco - Poland.

Jana Hybšová

Jana Hybšová

Vystudovala právnickou fakultu v Plzni. Od začátku své praxe se věnuje veřejným zakázkám. Díky práci pro spol. GORDION s.r.o. má zkušenosti se všemi typy zadavatelů a soutěží. Nyní působí pátým rokem na pozici vedoucí odboru veřejných zakázek ve Všeobecné fakultní nemocnici, kde jsou ročně realizovány zakázky za několik miliard korun.

Stanislav Bogdanov

Stanislav Bogdanov

V současné době působí na pozici ředitele odboru elektronizace veřejných zakázek a koncesí na Ministerstvu pro místní rozvoj. Participoval na projektu Národního elektronického nástroje se zaměřením na testování systému a uživatelského odladění. V průběhu projektu byl hlavním školitelem systému.

Tomáš Szabó

Tomáš Szabó

Finanční ředitel ve společnosti Medusa Group, která je lídrem na slovenském gastronomickém trhu. Vedl oddělení zaměřené na zlepšení výkonnosti a ziskovosti téměř 50-ti provozů a později přebral odpovědnost za multifunkční tým finanční divize. Do praxe zavedl SAP, business intelligence a je také zodpovědný za získávání nových klientů. Zároveň působí jako lektor rozvojového programu Nexteria Leadership Academy.

Jan Novotný

Jan Novotný

Na ministerstvu školství pracuje již od roku 2013, z toho od roku 2015 na pozici vedoucího oddělení metodiky veřejných zakázek. V rámci této činnosti se podílí na připomínkách k legislativě z dané oblasti a taky odpovídá za tvorbu interních předpisů, tvorbu právních stanovisek a dohled nad zadávacími procesy u významných veřejných zakázek, které jsou zadávány podřízenými organizacemi v rámci resortu, případně u zakázek, ve kterých ministerstvo vystupuje jako centrální zadavatel. V neposlední řadě se též za ministerstvo školství účastní jednání nadresortní koordinační skupiny pro centrální nákup státu a pracovní skupiny pro transparentní veřejné zakázky. Vzhledem k tomu, že předměty plnění jednotlivých zakázek jsou velice různorodé, od strategických projektů souvisejících se vzděláváním až po nákup kancelářských potřeb, považuje svou práci za rozmanitou, při které člověk stále objevuje něco nového.

Marcela Turčanová

Marcela Turčanová

Je viceprezidentkou asociace APUeN SK a manažerem APUEN AKADEMIE. Věnuje se elektronizaci veřejných zakázek a vzdělávání a to nejen v oblasti práce se slovenským Elektronickým kontraktačním systémem (EKS). Je odvážná a trpělivá. Chce naučit lidi, jak hospodárně nakupovat za státní peníze. Ty nejlepší nominuje do soutěže FSA, které je hlavní organizátorkou.

Karel Otýs

Karel Otýs

Manažer nákupu, lektor, konzultant. Po 12 leté aktivní službě jako manažer nákupu nyní již 5 let učí, sbližuje, radí, sdílí, diskutuje, motivuje, trénuje i koučuje nákupčí, manažery nákupu, ale i jejich interní klienty a občas i dodavatele. Zkušený praktik, hledající neotřelá nová řešení s důrazem na efektivnost a jednoduchost a se schopností i složitý problém rozložit na jednoduché srozumitelné molekuly.

Jiří Róžański

Jiří Róžański

Z více než 10 let praxe v oblasti nákupu pracoval posledních 6 let ve skupině RWE na pozici Strategic Purchaser v týmu Core Comodity (oblast Měření a řídících systémů) a jako Procurement garant pro oblasti nákupních analýz. Nově zastává pozici vedoucího nákupu pro skupinu Xella v regionu CEE. Je velkým příznivcem elektronizace nákupního procesu a eAukcí.

Jiří Šmela

Jiří Šmela

Má přes 15 let zkušeností s operativními, konzultačními i manažerskými pozicemi. Posledních 12 let pracuje v Siemens, kde mimo pozici v České republice, pracoval také v zemích, jako je USA, Čína, Indie, Dánsko, Švýcarsko, Německo atd. Má rozsáhlé zkušenosti s nákupem – od operativního a strategického nákupu, SAP a SRM systémů, přes e-tržiště a eSourcingové implementace, až po konzultační činnost pro externí zákazníky Siemens. Momentálně je zodpovědný za Siemens SCM centrum sdílených služeb v Praze a Ostravě, kde pracuje okolo 300 kolegů v oblasti nákupu a logistiky pro Německo, Českou republiku a CEE region.

Žaneta Vebrová

Žaneta Vebrová

Od roku 1997 pracuje ve společnosti KORADO, a.s. kde prošla finančním oddělením na pozici hlavní účetní a od roku 2012 se věnuje výběrovým řízením v nákupním týmu se zaměřením na služby a investice. Využívání elektronických nástrojů k vyjednávání či porovnávání dat je samozřejmostí. „Nákupní svět je tak krásně rozmanitý, že každý den netuším, čím novým mne opět může překvapit.“

Petra Vrbová

Petra Vrbová

Od roku 2004 se věnuje nákupu v nadnárodních koncernech. Působila ve společnosti Nestlé Česko jako nákupčí služeb a nepřímých materiálů, specialista SAP nákupních modulů. Od roku 2007 zastávala pozici Manažera nákupu služeb a nepřímých materiálů ve společnosti Nestlé Česko. V současnosti zastává pozici Teamleadera, Non-Core Commodity týmu ve společnosti innogy.

Martin Wiederman

Martin Wiederman

Procesní řízení, operační management a nákup jako proces patří mezi jeho životní koníčky. V oblasti nákupu a řízení se pohyboval ve společnostech Magneton Kroměříž a.s., ŽDB Viadrus, Vítkovice a.s. a Legios a.s. Své zkušenosti využívá při publikační i lektorské činnosti.

Vojtěch Klézl

Vojtěch Klézl

Vystudoval doktorát na Ekonomické fakultě VŠB-TU Ostrava, kde také působí jako odborný asistent. Dlouhodobě se věnuje problematice nákupu a eAukcí. Je autorem odborných článků a publikací. Na svá bedra si bere obtížný úkol prolomení ledů mezi navzájem nepochopenými světy akademie a praxe.

Tomáš Trenkler

Tomáš Trenkler

Působil devět let v prostředí strojírenské společnosti, kde v roce 2004 začal využívat eAukce na elektronizaci výběrových řízení. Své zkušenosti z praxe uplatňuje od roku 2006 při šíření projektu PROEBIZ nejprve na Slovensku a od počátku roku 2015 zejména v Chorvatsku.

Jana Vítová

Jana Vítová

Je vedoucím konzultačního týmu (country manager) projektu PROEBIZ pro Moravu, část východních Čech a Vysočinu. V roce 1990 byla prvním zaměstnancem NAR marketingu. Po dvou letech odešla a začala podnikat. V roce 2007 přijala nabídku vrátit se do společnosti NAR marketing a od té doby úspěšně rozšiřuje řady uživatelů PROEBIZ.

Marian Gałuszka

Marian Gałuszka

Vystudoval mezinárodní obchod na Univerzitě v Krakowě, kde během studia několikrát vyjel do USA a Kanady na jazykový pobyt. Po škole nastoupil do společnosti Pro North Czech, a.s. kde působil na pozici logistika. Od roku 2009 pracuje ve firmě NAR marketing, s.r.o. jako vedoucí Centra uživatelské podpory eAukčního systému PROEBIZ (Houston PROEBIZ). Vede tým asistenční podpory, školí v ČR a zahraničí, podílí se na vývoji a testování systému.

Peter Mikuláš

Peter Mikuláš

Vystudoval marketing a management na Obchodně podnikatelské fakultě v Karviné, kde během studia pracoval jako správce počítačové sítě. Po škole, v roce 2010, nastoupil do společnosti NAR marketing s.r.o., kde v současné době pracuje na pozici country manager. Implementuje eAukční sw PROEBIZ do vnitropodnikových procesů jednotlivých klientů. Specializuje se na zefektivnění procesů ve veřejných zakázkách postavením struktury soutěží.

Jiří Špalek

Jiří Špalek

Manažer technologického zázemí projektu PROEBIZ. Vede tým PROEBIZ point, který se skládá z uživatelské podpory, vývoje a správy IT. Z „pointu“ se řídí implementace sw produktů PROEBIZ do firem a administrace jednotlivých on-line výběrových řízení. Trenér a konzultant v oblasti elektronizace nákupních systémů s patnáctiletou praxí v oboru.

Ivana Ondruchová

Ivana Ondruchová

Významný díl zkušeností získala ve společnosti NAR marketing. Specializuje se na eAukce v nákupu jako odborný administrátor a lektor. V rámci asistenční podpory klientů řeší nejsložitější eAukční případy.

Andrzej Kulbiński

Andrzej Kulbiński

Na podzim roku 2007 se stal členem mezinárodní skupiny jako zaměstnanec hotline systému PROEBIZ. Za tři a půl roku dosáhl na pozici specialistu na eAukce, kde v rámci asistenční podpory řeší nejsložitější eAukčné problémy ve firmách a institucích. Navíc je trenérem administrátorů, a nejslavnějším trenérem systému PROEBIZ.

Back to Top